Συχνές Ερωτήσεις
Αναζητάτε την απάντηση σε μία συγκεκριμένη ερώτηση;
Η ενότητα Συχνές ερωτήσεις δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας σχετικά με την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και εμείς θα σας απαντήσουμε άμεσα.
Γενικές Ερωτήσεις
-
Ποιές αλλαγές προκύπτουν από τη νέα νομοθεσία (άρθρο 169, Ν/4261) που αφορά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου και πως με επηρεάζουν;
- Η ασφαλιστική σας κάλυψη ενεργοποιείται από την στιγμή που θα καταβάλετε το ολικό οφειλόμενο ασφάλιστρο και όχι νωρίτερα.
- Καταργείται το αυτοκόλλητο σήμα ασφάλισης και το σήμα προσωρινής ασφάλισης.
- Σε περίπτωση ελέγχου από όργανα, που είναι αρμόδια για την επιβολή των κυρώσεων μπορείτε να επιδεικνύετε το ασφαλιστήριό σας το οποίο θα σας αποσταλεί αφού καταβάλετε τα ολικά ασφάλιστρα.
- Για το διάστημα που μεσολαβεί από την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων μέχρι τη παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας μπορείτε να επιδεικνύετε την επιβεβαίωση πληρωμής μαζί με την βεβαίωση ασφάλισης που λαμβάνετε αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία πληρωμής.
- Καταργείται η αυτόματη ανανέωση της ασφάλισης αυτοκινήτου. Ανανέωση του ασφαλιστηρίου πραγματοποιείται εφόσον καταβάλετε εμπρόθεσμα τα ασφάλιστρα της επόμενης ασφαλιστικής περιόδου, το αργότερο έως την λήξη της ισχύουσας περιόδου κάλυψης.
- Αναγνωρίζεται θεσμικά η ηλεκτρονική επικοινωνία με τον ασφαλισμένο και δικαιούχο αποζημίωσης σε όλες τις διαδικασίες (π.χ. σύναψη ασφάλισης, διακανονισμό ζημιών κ.λπ.).
-
Πότε τίθενται σε ισχύ οι αλλαγές από τη νέα νομοθεσία;
Οι αλλαγές ισχύουν από 5/5/2014.
-
Γιατί να αγοράσω ένα από τα πακέτα του Προγράμματος Alpha Safe Auto;
Αποκτώντας ασφαλιστήριο Alpha Safe Auto, όχι μόνο επωφελείστε πληρώνοντας λιγότερα για την ασφαλιστική σας κάλυψη ως Πελάτης της Alpha Bank, αλλά ταυτόχρονα απολαμβάνετε ποιοτική προστασία για εσάς και το αυτοκίνητό σας, φιλική εξυπηρέτηση, επαγγελματική αντιμετώπιση σε κάθε σας αίτημα σχετικά με την κάλυψή σας και φυσικά γρήγορη και δίκαιη αποζημίωση. Και όλα αυτά μέσω μίας απλής και άμεσης διαδικασίας που σας προσφέρει και εγγυάται η Alpha Bank σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική.
-
Από πού μπορώ να αγοράσω ένα από τα πακέτα του Προγράμματος ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto;
Το Πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto διατίθεται:
- online στον ιστότοπο, ακολουθώντας τέσσερα βασικά βήματα,
- στο Δίκτυο Καταστημάτων της Alpha Bank.
-
Ποια είναι η ασφαλιστική εταιρία που μου προσφέρει την ασφαλιστική κάλυψη;
Η κάλυψη, σας προσφέρεται από την ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε, η οποία αποτελεί μέλος του Ομίλου ΑΧΑ , ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς οργανισμούς παγκοσμίως με παρουσία σε 61 χώρες, 101 εκατομμύρια Πελάτες και πάνω από Ευρώ 86 δισ. έσοδα.
Η ΑΧΑ Ασφαλιστική διαθέτει ένα μεγάλο εύρος προϊόντων που καλύπτουν κάθε ξεχωριστή ατομική ή ομαδική ασφαλιστική ανάγκη και προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η ΑΧΑ Ασφαλιστική διατηρεί μακροχρόνια αποκλειστική συνεργασία με την Alpha Bank. -
Μπορώ να αποκτήσω άμεση κάλυψη ολοκληρώνοντας τη διαδικασία online ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto;
Η ασφαλιστική σας κάλυψη ενεργοποιείται με την καταβολή του ολικού οφειλομένου ασφαλίστρου και ισχύει για όσο χρόνο ορίζεται στο ασφαλιστήριο.
-
Ποιο είναι το όφελος εάν προσθέσω προαιρετικές καλύψεις στο ασφαλιστήριό μου;
Για να νιώθετε περισσότερη σιγουριά σχετικά με την ασφαλιστική σας κάλυψη, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον καλύψεις στο ασφαλιστήριό σας, όπως Οδική βοήθεια, Νομική προστασία και Θραύση κρυστάλλων.
-
Πώς λειτουργεί η απαλλαγή στο ασφαλιστήριό μου;
Σε περίπτωση ζημίας, η απαλλαγή είναι το ποσό το οποίο επιβαρύνει εσάς και δεν καταβάλλεται από την ασφαλιστική εταιρία. Εάν το ποσό της ζημίας υπερβαίνει το ποσό της απαλλαγής, σας καταβάλλεται η διαφορά τους.
-
Εάν προσθέσω μία επιπλέον κάλυψη στο ασφαλιστήριό μου μετά την έκδοσή του, από πότε θα ισχύει;
Μετά την αποστολή του αιτήματός σας για την προσθήκη καλύψεως στο ασφαλιστήριο, θα προχωρήσουμε στην εξέταση του αιτήματος και εφόσον είναι εφικτή η προσθήκη της καλύψεως, αυτή θα προστεθεί είτε από την ημερομηνία του αιτήματος είτε από την ημερομηνία της αξιολογήσεως/ πραγματογνωμοσύνης του αυτοκινήτου, εάν αυτό απαιτείται. Για την Οδική Βοήθεια η κάλυψη μπορεί να ισχύει τρεις εργάσιμες ημέρες μετά την αποστολή του αιτήματος.
-
Γιατί πρέπει να δηλώσω ότι το ασφαλισμένο αυτοκίνητό μου θα το οδηγεί και νεαρός οδηγός (κάτω των 23 ετών) ή νέος οδηγός (με κατοχή διπλώματος οδηγήσεως λιγότερο από δύο έτη) ;
Σύμφωνα με μελέτες αναλύσεως των ζημιών κλάδου αυτοκινήτου αποδεικνύεται ότι οι οδηγοί ηλικίας κάτω των 23 ετών ή/και οδηγοί κάτοχοι διπλώματος άδειας οδηγήσεως για λιγότερο από δύο έτη προκαλούν περισσότερα και σοβαρότερα ατυχήματα σε σχέση με τους περισσότερο έμπειρους οδηγούς. Για τον λόγο αυτόν είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώσετε σε περίπτωση που το αυτοκίνητό σας οδηγείται από άλλο οδηγό με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά καθώς επηρεάζεται το ασφάλιστρό σας.
Ερωτήσεις για τη διαδικασία ασφάλισης
-
Τι θα παραλάβω μετά την ολοκλήρωση της online ασφάλισης αυτοκινήτου μου;
Εφόσον ολοκληρώσετε την online διαδικασία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας, θα παραλάβετε άμεσα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση το έντυπο "Βεβαίωση Ασφάλισης", και την "Επιβεβαίωση Πληρωμής", τα οποία πρέπει να φυλάσσετε για το διάστημα που μεσολαβεί από την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων μέχρι την παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας.
Κατόπιν, μέσω ταχυδρομείου, θα παραλάβετε στη διεύθυνση αλληλογραφίας που μας έχετε υποδείξει:- το ασφαλιστήριο,
- τους όρους ασφάλισης,
- το ενημερωτικό έντυπο,
- το έντυπο του φιλικού διακανονισμού,
- τη δήλωση υπαναχωρήσεως,
- την υπεύθυνη δήλωση ατυχήματος,
- την αίτηση αποζημιώσεως.
-
Πότε και πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριό μου εάν αποκτήσω το πρόγραμμα Alpha Safe Auto μέσω ενός Καταστήματος του Δικτύου Alpha Bank;
Εάν επιλέξετε να ασφαλίσετε το αυτοκίνητό σας μέσω ενός από τα Καταστήματα του Δικτύου Alpha Bank, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα σας χορηγηθεί άμεσα το έντυπο "Ανάλυση Καλύψεων" και η επιστολή "Εξόφληση Ασφαλίστρων" τα οποία πρέπει να φυλάσσετε μαζί με το αποδεικτικό κατάθεσης για το διάστημα που μεσολαβεί από την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων μέχρι την παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας. Κατόπιν, μέσω ταχυδρομείου, θα λάβετε στη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχετε υποδείξει:
- το ασφαλιστήριο,
- τους όρους ασφάλισης,
- το ενημερωτικό έντυπο,
- το έντυπο του φιλικού διακανονισμού,
- την υπεύθυνη δήλωση ατυχήματος,
- την αίτηση αποζημιώσεως.
-
Εάν χρειαστώ βοήθεια κατά τη διαδικασία online διαδικασία ασφάλισης Alpha Safe Auto που μπορώ να απευθυνθώ;
Το www.alpha.gr/safeauto έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να σας βοηθά να βρίσκετε εύκολα και γρήγορα κάθε πληροφορία που χρειάζεστε για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας, ενώ η διαδικασία της online ασφάλισης διαρκεί μόνο 5’ λεπτά, ακολουθώντας τέσσερα βασικά βήματα.
Εάν παρόλα αυτά χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, θα έχετε την καλύτερη υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό. -
Πώς μπορώ να βρω την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου μου;
Η τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας είναι η αξία στην οποία μπορείτε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο με το δικό σας (μάρκα, μοντέλο, κυβισμός, έτος κατασκευής, χιλιόμετρα, ζημίες που πιθανόν να έχει κ.λπ.). Για να βρείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας μπορείτε:
- να επισκεφθείτε ιστότοπους αγοράς και πωλήσεως αυτοκινήτων, εντοπίζοντας αυτοκίνητα παρόμοια με το δικό σας ή
- να επισκεφθείτε ιστότοπους που διαθέτουν πληροφόρηση σχετικά με τις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή
- να αγοράσετε έντυπο περιοδικό με θέμα το αυτοκίνητο όπου και εμφανίζονται τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Αν παρόλα αυτά δεν είναι εφικτό να διαπιστωθεί η αξία του αυτοκινήτου σας οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).
-
Πώς θα εξυπηρετηθώ εάν χρειαστώ κάτι μετά την απόκτηση του ασφαλιστηρίου;
Για οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας σχετικά με το ασφαλιστήριό σας, καλέστε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) είτε στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να μιλήσετε με τους Ειδικούς μας.
Εναλλακτικά, εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. -
Τι χρειάζεται να κάνω για να αλλάξω τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου μου;
Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.
Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο). -
Σε περίπτωση απώλειας του ασφαλιστηρίου, τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση απώλειας του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΧΑ, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ζητώντας να τυπωθεί και να σας αποσταλεί ένα νέο ασφαλιστήριο.
-
Άλλαξα αυτοκίνητο. Πώς μπορώ να μεταφέρω την υπάρχουσα ασφαλιστική κάλυψη στο νέο αυτοκίνητο;
Για να μεταφέρετε την ασφαλιστική κάλυψη από το προηγούμενο αυτοκίνητο στο νέο σας αυτοκίνητο, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον θα πρέπει να επισυνάψετε:
- την άδεια κυκλοφορίας του νέου αυτοκινήτου,
- το τιμολόγιο αγοράς του νέου αυτοκινήτου.
Η μεταφορά της ασφαλιστικής καλύψεως θα γίνει με έκδοση Πρόσθετης Πράξεως την οποία θα σας αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου.
Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο). -
Πώς μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου σας πριν τη λήξη της, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε ταχυδρομικώς:
- το ασφαλιστήριο,
- υπογεγραμμένη επιστολή σας με το αίτημα για ακύρωση του ασφαλιστηρίου, αναφέροντας την ημερομηνία και το λόγο ακυρώσεως (π.χ. πώληση ή μη αποδοχή).
Σε περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το ποσό των ασφαλίστρων, σας επιστρέφονται τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα μέσω καταθέσεως στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
-
Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστήριό μου;
Ένα μήνα πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου σας θα σας αποσταλεί η επιστολή "Εξόφληση Ασφαλίστρων". Μετά την εξόφληση των ολικών οφειλομένων ασφαλίστρων θα σας αποσταλεί και το ασφαλιστήριο για τη νέα περίοδο ασφαλιστικής καλύψεως".
-
Τι πρέπει να κάνω για να προσθέσω και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου μου;
Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον, θα πρέπει να μας επισυνάψετε μαζί με το αίτημά σας την άδεια οδηγήσεως του δεύτερου οδηγού.
Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο). -
Σε περίπτωση ολικής κλοπής του αυτοκινήτου μου, τι πρέπει να κάνω;
- Δηλώνετε την κλοπή στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής, λαμβάνοντας βεβαίωση για τη δήλωσή σας και υποβάλετε σχετική μήνυση.
- Κάνετε αναγγελία της κλοπής στην ΑΧΑ Ασφαλιστική καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
- Προσκομίζετε στην ΑΧΑ Ασφαλιστική, μετά το πέρας των 30 ημερών, βεβαίωση ότι η μήνυση εκκρεμεί ακόμη και ότι το ασφαλισμένο όχημά σας δεν έχει βρεθεί, ώστε να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεώς σας.
-
Τι πρέπει να κάνω αν χρειασθώ οδική βοήθεια;
Εάν χρειαστείτε οδική βοήθεια, καλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
-
Εάν θέλω να ταξιδέψω με το αυτοκίνητό μου σε χώρες εκτός Ελλάδος, τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
Για να ταξιδέψετε στο εξωτερικό χρειάζεστε την Πράσινη κάρτα.
Μπορείτε να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.
Επίσης, μπορείτε να καλείτε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να ζητήσετε την έκδοση της κάρτας και εμείς θα σας την χορηγήσουμε για τις καλύψεις αστικής ευθύνης ( Σωματικές βλάβες και Υλικές ζημίες τρίτων). -
Ποιο είναι το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE και ποιες περιοχές καλύπτει;
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.inter-partner.gr/roadside_network.htm, για να ενημερωθείτε για το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE.
-
Έχω ρυμουλκούμενο όχημα. Πώς μπορώ να το ασφαλίσω;
Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε την κάλυψη του ρυμουλκούμενου οχήματος στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.
Ερωτήσεις για ατύχημα / ζημία
-
Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός Ζημιών και ποιες ασφαλιστικές εταιρίες συμμετέχουν στο Σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού;
Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα σύστημα για εύκολη και άμεση αποζημίωση όπου σε περίπτωση ατυχήματος ο αναίτιος ή ο κατά 50% συνυπαίτιος έχει το δικαίωµα να ζητήσει να αποζηµιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία.
Τα δύο εμπλεκόμενα μέρη συμπληρώνουν το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού προσκομίζοντάς το στην ασφαλιστική τους εταιρία.
Προϋποθέσεις για την ένταξη μιας ζημίας στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού είναι:- τα δύο αυτοκίνητα να είναι ασφαλισµένα σε εταιρίες που συμμετέχουν στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού Ζημιών,
- το ύψος της αποζημιώσεως για υλικές ζημίες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 6.500,
- το ύψος της αποζημιώσεως για σωματικές βλάβες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 30.000 συνολικά και το ποσό των Ευρώ 12.000 ανά άτομο.
-
Τι χρειάζεται να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με το αυτοκίνητό μου;
- Ειδοποιείτε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
- Kαλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα και ο ειδικός συνεργάτης μας θα έρθει στον τόπο του ατυχήματος για να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα για την έναρξη της διαδικασίας αποζημιώσεως.
Στην περίπτωση που δεν καλέσετε από τον τόπο του ατυχήματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) εντός οκτώ εργάσιμων ημερών και ειδικός συνεργάτης μας θα σας επισκεφθεί στον τόπο που θα ορίσετε (κατοικία – εργασία – συνεργείο) προκειμένου να συμπληρωθούν τα απαιτούμενα έγγραφα και να ξεκινήσει η διαδικασία της αποζημιώσεως.
-
Σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι; Εάν ναι, πώς;
Αποζημιώνεστε απευθείας από την ΑΧΑ Ασφαλιστική. Το ανώτατο ποσό αποζημιώσεως για υλικές ζημίες του αυτοκινήτου ανέρχεται σε Ευρώ 100.000.
Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεως θα πρέπει:- το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της ελληνικής επικράτειας,
- να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου αυτοκινήτου από επίσημο δημόσιο έγγραφο (απόσπασμα δελτίων συμβάντων τροχαίας),
- η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου αυτοκινήτου.
Ερωτήσεις για τα προγράμματα ασφάλισης
-
Γιατί να επιλέξω το πακέτο Alpha Safe Auto Plus και όχι το πακέτο Alpha Safe Auto Basic;
Το πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto Plus, όπως και το πακέτο Alpha Safe Auto Basic, συνδυάζει τις απαραίτητες εκ του νόμου καλύψεις αστικής ευθύνης για σωματικές βλάβες και υλικές ζημίες με τις καλύψεις της φροντίδας ατυχήματος, φροντίδας ατυχήματος με ρυμούλκηση, υλικών ζημιών από ανασφάλιστο όχημα, αστικής ευθύνης από πυρκαγιά και προσωπικού ατυχήματος.
Εάν όμως επιθυμείτε επιπλέον προστασία για το αυτοκίνητό σας, το πακέτο Alpha Safe Auto Plus καλύπτει και για τους κινδύνους θραύσης κρυστάλλων, πυρκαγιάς, φυσικών φαινομένων, κλοπής, κακόβουλων ενεργειών και αποζημιώνει σύμφωνα με τις καλύψεις προστασίας αξίας οχήματος και προστασίας παλαιότητας ανταλλακτικών. -
Τι επιπλέον μου προσφέρει το πακέτο Alpha Safe Auto Superior;
Το πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto Superior περιλαμβάνει τις καλύψεις του πακέτου Alpha Safe Auto Plus με επιπλέον την κάλυψη των ιδίων ζημιών ώστε να νιώθετε ασφάλεια σε κάθε περίπτωση.
-
Ποιά η διαφορά της καλύψεως Φροντίδα ατυχήματος με ρυμούλκηση από την κάλυψη Οδική βοήθεια;
Η κάλυψη Φροντίδα ατυχήματος με ρυμούλκηση προσφέρει μεταφορά του αυτοκινήτου σας σε περίπτωση που ακινητοποιηθεί εξαιτίας ατυχήματος. Η Οδική βοήθεια καλύπτει τη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου σας σε περίπτωση που ακινητοποιηθεί εξαιτίας μηχανικής βλάβης, ελλείψεως καυσίμων ή ζημίας στα ελαστικά του.
-
Ποιές κατηγορίες αυτοκινήτων μπορούν να ασφαλιστούν με το Πρόγραμμα Alpha Safe Auto;
Το Πρόγραμμα Alpha Safe Auto διατίθεται για ασφαλιστική κάλυψη:
- αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως επιβατικών,
- αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως επιβατικών με ρυμουλκό δύο τροχών (για τις δίτροχες μπαγκαζιέρες).
Ερωτήσεις για την πληρωμή
-
Πόσο ασφαλής είναι η online ασφάλιση αυτοκινήτου Alpha Safe Auto ;
Η online αγορά του ασφαλιστηρίου είναι απόλυτα ασφαλής:
- όλη η διαδικασία εκτελείται σε περιβάλλον της ισχυρότερης διαθέσιμης κρυπτογραφήσεως (https 128-bit encryption algorithm),
- τα προσωπικά σας στοιχεία αποθηκεύονται σε συστήματα τα οποία προστατεύονται με συστήματα θωρακήσεως από τυχόν εξωτερικές κακόβουλες προσβάσεις (firewalls, antivirus, intrusion prevention / detection, anti-Ddos, κ.λπ.). Τα συστήματα και οι διαδικασίες προστασίας λειτουργούν, παρακολουθούνται και ανανεώνονται με βάση τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και πιστοποιήσεις.
-
Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου μου;
- Εφόσον είστε συνδρομητής του Alpha Web Banking, η πληρωμή γίνεται με χρήση της πιστωτικής σας κάρτας ή του τραπεζικού λογαριασμού σας, με τη χρήση των κωδικών και τη μέγιστη ασφάλεια που παρέχουν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τραπέζης.
- Σε περίπτωση που δεν είστε συνδρομητής του Alpha Web Banking, μπορείτε να κάνετε την πληρωμή με χρήση οποιασδήποτε Kάρτας Alpha Bank. Η πληρωμή γίνεται απευθείας μέσω των συστημάτων της Alpha Bank και καλύπτεται από την ασφάλεια της ισχυρότερης διαθέσιμης κρυπτογραφήσεως (https 128-bit encryption algorithm)
-
Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα και όλες οι πληροφορίες που σας έχω δώσει για την απόκτηση της ασφαλιστικής μου καλύψεως;
Tα προσωπικά σας στοιχεία αποθηκεύονται σε συστήματα τα οποία προστατεύονται με συστήματα θωρακήσεως από τυχόν εξωτερικές κακόβουλες προσβάσεις (firewalls, antivirus, intrusion prevention / detection, anti-Ddos, κ.λπ.). Τα συστήματα και οι διαδικασίες προστασίας λειτουργούν, παρακολουθούνται και ανανεώνονται με βάση τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και πιστοποιήσεις.
Πρόγραμμα "Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο"
-
Πώς μπορώ να συμμετέχω στο πρόγραμμα επιβράβευσης χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο»;
Εάν είστε νέος πελάτης:
- Θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή στο πρόγραμμα κατά την αίτηση ασφάλισής σας.
- Θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος εδώ.
-
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την συμμετοχή μου στο πρόγραμμα επιβράβευσης χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο»;
Για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα χρειάζεται:
- Να είστε κάτοχος επιβατηγού οχήματος ιδιωτικής χρήσης με ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας μετά την 1/1/2000.
- Η ηλικία σας να είναι έως και 69 ετών
- Η περίοδος ασφάλισής σας να είναι εξάμηνη ή ετήσια
- Να δηλώσετε κινητό τηλέφωνο και e-mail
-
Πως λαμβάνω την έκπτωση;
Για να λάβετε την έκπτωση χρειάζεται:
- Να στείλετε τις μετρήσεις των χιλιομέτρων σας (στην αρχή και στο τέλος κάθε περιόδου ασφάλισής σας).
- Εάν έχετε διανύσει:
Σε 6 μήνες μέχρι
· 2.500 χιλιόμετρα (έκπτωση 10%)
· 3.750 χιλιόμετρα (έκπτωση 5%)
Σε 12 μήνες μέχρι
· 5.000 χιλιόμετρα (έκπτωση 20%)
· 7.500 χιλιόμετρα (έκπτωση 10%)
-
Είμαι πελάτης και σας έστειλα την πρώτη μου μέτρηση. Ποιό είναι το ποσοστό της έκπτωσης που δικαιούμαι και πότε θα εφαρμοστεί η έκπτωση στα ασφάλιστρά μου;
Το ποσοστό έκπτωσης που δικαιούστε διαμορφώνεται αναλόγως με τα χιλιόμετρα που διανύετε. Συγκεκριμένα:
Εάν έχετε διανύσει
Σε 6 μήνες μέχρι
- 2.500 χιλιόμετρα (έκπτωση 10%)
- 3.750 χιλιόμετρα (έκπτωση 5%)
- 5.000 χιλιόμετρα (έκπτωση 20%)
- 7.500 χιλιόμετρα (έκπτωση 10%)
Σε 12 μήνες μέχρι
Με την πρώτη μέτρηση έχει ξεκινήσει η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα. Για να λάβετε την έκπτωση θα χρειαστεί να μας στείλετε και μια μέτρηση στο τέλος της περιόδου ασφάλισής σας. Έτσι θα γνωρίζουμε ακριβώς πόσα χιλιόμετρα διανύσατε στο τέλος της περιόδου και θα υπολογίσουμε την έκπτωσή σας στην επόμενη δόση ή ανανέωση του συμβολαίου σας.
-
Ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι 70 ετών. Έχω δηλωθεί εγώ σαν οδηγός που είμαι 35 ετών. Μπορώ να συμμετέχω στο πρόγραμμα;
Τόσο ο ιδιοκτήτης όσο και ο οδηγός του οχήματος θα πρέπει να είναι έως και 69 ετών. Συνεπώς σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορείτε να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα.
-
Το όχημα ανήκει σε εταιρεία. Μπορεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα;
Ναι, εφόσον έχει δηλωθεί οδηγός ο οποίος πληροί τις προϋποθέσεις (βλ. ερώτηση «Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την συμμετοχή μου στο πρόγραμμα επιβράβευσης χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο»;)
-
Έχω ακινητοποιημένο το όχημά μου αλλά δεν έχω παραδώσει τις πινακίδες. Μπορώ να συμμετέχω στο πρόγραμμα;
Ναι, μπορείτε να συμμετάσχετε.
-
Έχω στείλει την μέτρηση των χιλιομέτρων και ενημερώθηκα ότι δεν έλαβα έκπτωση. Γιατί;
Διότι δεν πληροίτε κάποια από τις προϋποθέσεις (βλ. ερώτηση «Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την συμμετοχή μου στο πρόγραμμα επιβράβευσης χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο»;)
-
Πώς μπορώ να στείλω το βίντεο καταγραφής των χιλιομέτρων;
- Κατεβάστε στο κινητό σας την εφαρμογή «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», πατήστε εδώ για iOS ή εδώ για Android.
- Ακολουθήστε τις οδηγίες
-
Το βίντεο δεν μπορεί να αποσταλεί. Τι μπορώ να κάνω;
Πιθανότατα δεν υπάρχει σύνδεση στο internet. Μπορείτε να το αποθηκεύσετε και να το στείλετε όταν ενεργοποιήσετε σύνδεση δικτύου.
-
Σε ποιο ποσό ασφαλίστρων εφαρμόζεται η έκπτωση;
Στο ποσό που πληρώνετε για τις καλύψεις αστικής ευθύνης.
-
Είμαι 69 ετών και συμμετέχω ήδη στο πρόγραμμα. Στην επόμενη μέτρηση θα είμαι 70 ετών, θα μπορώ να συμμετάσχω στο πρόγραμμα;
Ναι, θα συνεχίσετε και εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις (βλ. ερώτηση «Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την συμμετοχή μου στο πρόγραμμα») θα λάβετε την έκπτωση. Μετά, η συμμετοχή σας στο πρόγραμμα παύει να ισχύει.
-
Σας έστειλα κάποιες μετρήσεις εκ παραδρομής μετά την λήξη της προθεσμίας, θα προσμετρηθούν;
Οι μετρήσεις που αποστέλλονται μετά την λήξη της προθεσμίας δεν προσμετρώνται.
-
Συμμετέχω στο πρόγραμμα αλλά αγόρασα νέο όχημα. Συνεχίζω να συμμετέχω;
Ναι, εφόσον ολοκληρώσετε τα παρακάτω βήματα:
- Στείλτε μας την τελική μέτρηση του οχήματος που είχατε πριν.
- Ενημερώστε μας ότι αλλάξατε όχημα.
- Στείλτε μας την πρώτη μέτρηση των χιλιομέτρων στο νέο σας όχημα.
-
Συμμετέχω στο πρόγραμμα και άλλαξα τις πινακίδες μου (το όχημα παραμένει ίδιο). Σας έχω ενημερώσει για τον νέο αριθμό κυκλοφορίας. Συνεχίζω να συμμετέχω στο πρόγραμμα;
Ναι, η συμμετοχή σας συνεχίζεται κανονικά.
-
Πως μπορώ να σταματήσω την συμμετοχή μου στο πρόγραμμα;
Στείλτε αίτημα πατώντας εδώ.
-
Άλλαξα e-mail ή/και αριθμό κινητού τηλεφώνου. Πώς μπορώ να συνεχίσω να συμμετέχω στο πρόγραμμα;
Στείλτε αίτημα πατώντας εδώ.
-
Είμαι ήδη πελάτης της ΑΧΑ και έχω έκπτωση στο ασφαλιστήριό μου για το αυτοκίνητο, λόγω επιβράβευσης συνεργασίας. Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα θα λάβω και επιπλέον έκπτωση;
Φυσικά. Η έκπτωση αυτή λειτουργεί προσθετικά στις ήδη υπάρχουσες.
-
Έχω στείλει μία μέτρηση, αλλά έχω ήδη ξεπεράσει το όριο των χιλιομέτρων και έτσι δε θα κερδίσω έκπτωση. Χρειάζεται να σας στείλω την επόμενη μέτρηση;
Συνιστούμε να τη στείλετε παρόλο που δε θα δικαιούστε έκπτωση για τη συγκεκριμένη περίοδο ασφάλισης. Στέλνοντας αυτή τη μέτρηση, εξασφαλίζετε το δικαίωμα συμμετοχής σας για την επόμενη περίοδο ασφάλισης όπου ενδέχεται να μην ξεπεράσετε το όριο των χιλιόμετρων και έτσι να κερδίσετε την έκπτωση.
Υπηρεσία ψηφιακού πελάτη
-
Επιθυμώ να λαμβάνω τα έγγραφα του ασφαλιστηρίου μου σε ηλεκτρονική μορφή. Ποια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθήσω;
Εάν είστε νέος πελάτης, κατά τη διαδικασία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας, θα πρέπει να δηλώσετε ότι επιθυμείτε να λαμβάνετε τα έγγραφα του ασφαλιστηρίου σας σε ηλεκτρονική μορφή.
Εάν είστε υφιστάμενος πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα μετατροπής ασφαλιστηρίου.
-
Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής στην υπηρεσία ψηφιακών εγγράφων;
- Παραλαμβάνετε e-mail για εγγραφή.
- Ακολουθείτε το link στο παραπάνω e-mail.
- Λαμβάνετε Κωδικό Ασφαλείας στο κινητό σας τηλέφωνο και το καταχωρείτε στο σύστημα.
- Καθορίζετε Κωδικό Πρόσβασης.
- Συνδέεστε και βλέπετε τα έγγραφά σας.
-
Ποιο είναι το Όνομα Χρήστη;
Το Όνομα Χρήστη είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά τη διαδικασία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας ή στη Φόρμα Εγγραφής.
-
Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να μην λαμβάνω τα έγγραφα του ασφαλιστηρίου μου σε ηλεκτρονική μορφή;
Θα στείλετε τη Φόρμα μετατροπής ασφαλιστηρίου επιλέγοντας "Διαγραφή από την υπηρεσία ηλεκτρονικών εγγράφων" στο πεδίο "Είδος μετατροπής".
- 801 111 222 333Από σταθερό τηλέφωνο 210 7268 000Από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο
- 24ώρες το 24ωρο,7ημέρες την εβδομάδα
- Αστική ευθύνη - σωματικές βλάβες ανά θύμα
- Αστική ευθύνη - υλικές ζημιές ανά ατύχημα
- Φροντίδα ατυχήματος
- Φροντίδα ατυχήματος με ρυμούλκηση
- Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα